Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij
Dlaczego VisaCom ?
Wpisany przez Administrator
PDF Drukuj Email
Serwis w firmie VisaCom to:

Gwarancja najwyższej jakości usług serwisowych
warranty

Wszystkie naprawy przeprowadzamy zgodnie z zaleceniami producentów, wykorzystujemy wyłącznie oryginalne podzespoły.

Szybki czas naprawy
quick

Wszystkie naprawy wykonujemy szybko i solidnie. Średni czas naprawy gwarancyjnej urządzeń firmy Zebra wynosi 1 dzień, urządzeń firmy Motorola/Symbol – 4 dni, urządzeń Intermec – 6 dni, a SATO – 3 dni. Czas napraw pogwarancyjnych urządzeń pozostałych firm wynosi średnio 14 dni. Szczegółowe informacje o czasie napraw i zasadach działania serwisu znajdują się na stronieVisaCom

Magazyn części zamiennych
warehouse

Posiadamy dobrze wyposażony magazyn części zamiennych. Do napraw wykorzystujemy wyłącznie oryginale podzespoły producentów i stosujemy się do ich zaleceń. Dzięki temu wszystkie naprawy przeprowadzamy dobrze i szybko.

Profesjonalny sprzęt diagnostyczny
diagnose

Diagnozujemy nawet mikroskopijne, niewidoczne gołym okiem uszkodzenia, ponieważ posiadamy najlepszy, profesjonalny sprzęt diagnostyczny. Dzięki temu jesteśmy w stanie naprawić praktycznie każdą usterkę.

Pakiety serwisowe
pockets

W zależności od potrzeb i wymagań naszych Klientów, oferujemy trzy pakiety serwisowe: złoty, srebrny i brązowy.

Konkurencyjne ceny usług serwisowych
prices

Oferujemy usługi serwisowe na najwyższym poziomie i w bardzo atrakcyjnych cenach.

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
postwarranty

Naprawiamy wszystkie urządzenia do automatycznej identyfikacji – drukarki etykiet i kart plastikowych, terminale, skanery ręczne i przemysłowe, weryfikatory kodów kreskowych, tablety, urządzenia Wi-Fi, komputery przemysłowe, urządzenia RFID (terminale, czytniki itp.). Przyjmujemy do naprawy urządzenia znanych światowych firm, takich jak: Zebra (posiadamy certyfikat autoryzowanego serwisu urządzeń tej firmy - Zebra Authorised Service Engineer), SATO, Intermec, Datamax, HHP, Datalogic, PSC, Symbol i innych.

Sprzęt zastępczy na czas naprawy
hardware

Klient korzystający z usług serwisu VisaCom może wypożyczyć na czas naprawy urządzenie zastępcze o tej samej konfiguracji, co to oddane do naprawy.

Fachowe doradztwo w zakresie doboru urządzeń do automatycznej identyfikacji
crashed-rep

Dział serwisu, bazując na wieloletnim doświadczeniu oraz szerokiej wiedzy i systemach AutoID, służy też fachowym doradztwem. Radzimy jaki sprzęt wybrać, aby jak najlepiej sprawdzał się w firmie Klienta. Nie każde urządzenie może pracować w trudnych warunkach zewnętrznych, nie każde cechuje wysoka wydajność – aby dobrać odpowiednie urządzenie do potrzeb i warunków w jakich będzie ono wykorzystywane, wystarczy porozmawiać z naszymi serwisantami i skorzystać z ich porady. Wysoka jakoś porad udzielanych przez pracowników VisaCom poświadczona została między innymi przez certyfikat wydany przez światowego producenta sprzętu do automatycznej identyfikacji - firmę Motorola/Symbol.

Diagnoza uszkodzeń i naprawa sprzętu na miejscu u Klienta
tocustomer

Pracownicy działu serwisu wyjeżdżają do klientów i na miejscu diagnozują stan urządzeń oraz, jeśli to możliwe, naprawiają je. Jeżeli konieczne jest zabranie urządzenia, klient otrzymuje wstępny kosztorys naprawy oraz ma możliwość wypożyczenia na czas naprawy urządzenia zastępczego.

Konfiguracja zakupionych urządzeń przed wysyłką
configure

Zakupione u nas urządzenia konfigurujemy przez wysyłką zgodnie z życzeniami Klienta.

kontakt